Veel gestelde vragen:

Moet mijn kind lid zijn van Scouting of de Scouting BSO Vlaardingen?

Nee, uw kind hoeft geen lid te zijn van Scouting of de Scouting BSO Vlaardingen.

Hoe oud moet mijn kind zijn?

De schuimparty is voor kinderen en tieners van 7 t/m 17 jaar.
De waterspelen zijn voor kinderen en tieners van 4 t/m 17 jaar.

Moet mijn kind een zwemdiploma hebben?

Natuurlijk is het handig als uw kind minimaal zwemdiploma A heeft. Dit hoeft niet. U bent verplicht om uw kind te voorzien van zwembanden voor verschillende activiteiten.  Echter zijn er diverse activiteiten waar kinderen zonder een zwemdiploma niet aan mogen deelnemen! Uw kind zal ten alle tijden aan de begeleiders moeten doorgeven dat hij/zij van een aciviteit af gaat. Zo kunnen wij er rekening mee houden.

Welke activiteiten zijn er?

Zie onze pagina met Activiteiten.

Kosten de Waterspelen geld?

Nee, De waterspelen kosten geen geld! Het fonds Schiedam Vlaardingen en diverse sponsoren voorzien alle kosten.

Zie hier onze sponsoren overzicht!

Krijg ik ook eten en drinken?

Nee, Alle kinderen krijgen wel een ticket voor gratis popcorn. Daarnaast kunt u voor uw kinderen kaarten kopen waarop zij eten en drinken kunnen halen in onze stands. U kunt vooraf een kaart kopen zodat uw kind niet met geld over straat hoeft.

Wat kosten de kaarten, en wat krijgen ze hiervoor?

Wij hebben 4 verschillende kaarten met vier verschillende bedragen. 2,50 euro, 5 euro, 7,50 euro en 10 euro.
Mocht u een kaart willen kopen geef dit dan via de mail aan.

Mag ik er als ouder bijzijn?

Wij werken met onze eigen vrijwilligers van Scouting Wesselgroep en de Scouting BSO Vlaardingen.

Voor de groep van 4-11 jaar snappen wij heel goed dat u in de buurt wilt blijven. Dit mag ook zeker, mits u afstand houdt van onze vrijwilligers. Onze vrijwilligers zijn de begeleiders van de onderdelen! Dat wil zeggen dat de vrijwilligers zonder bemoeial hun werk moeten kunnen doen.

Kan ik mijn kind na de Waterspelen lid maken van Scouting?

Jazeker, Uw kind kan lid worden bij Scouting Wesselgroep.

Kan ik vrijwilliger worden bij de Waterspelen?

Jazeker, Vrijwilligers zijn altijd welkom! Meld je aan via onze aanmeldpagina.

Kan ik mijn kind na de waterspelen opgeven voor de Scouting BSO Vlaardingen?

De Scouting BSO Vlaardingen is momenteel erg pupulair. Er is daarom maar beperkt plek voor kinderen. Uiteraard kunt u altijd een afspraak met het team van de BSO maken. Kijk op hun website voor meer informatie!